I got my ticket for the long way round

12 april 2016 - Huizen, Nederland

-I got my ticket for the long way round. Two bottles of whisky for the way
And I sure would like some sweet company. And I'm leaving tomorrow, what you say

I got my ticket for the long way round. The one with the prettiest of views
It's got mountains, it's got rivers, its got sights to give you shivers
But it sure would be prettier with you

When I'm gone, when I'm gone. You're gonna miss me when I'm gone
You're gonna miss me by my walk, You're gonna miss me by my talk
Oh, you're gonna miss me when I'm gone-

Vanmorgen toen ik op de fiets zat op weg naar de voorlopig laatste keer vrijwilligerswerk in de Trappenberg kwam dit liedje voorbij. Lekker toepasselijk. Wel gek hoor, vanmorgen werd ik wakker met de gedachte: "Morgen is voorlopig de laatste keer dat ik in mn eigen bed wakker wordt."

'S middags heb ik mijn massage bank opgehaald en nog een paar kleine cadeautjes gekocht om mee te nemen naar mijn gastgezin: delfts blauwe klompjes en stroopwafels (die doen het altijd goed) en armbandjes voor de 2 meiden en een zelf bouw vliegtuigje voor het jongetje. Daarna ben ik thuis begonnen met het verzamelen van alle kleding, schoenen, toiletspullen en andere nuttige spullen. De backpack is even als test ingepakt en tuurlijk heb ik veeeeeeel te veel bij me. Dat wordt nog passen en meten morgen.

Nu is het tijd voor de laatste keer in mn eigen bedje slapen en morgen lekker rustig aan doen, drop-fruit duo's halen (die waren vandaag nergens te vinden) en de backpack en handbagage voor het eggie inpakken. En dan rond 6 uur richtig Schiphol... hopen dat het zich daar morgen allemaal rustig houd. Om 21.25 zou het zo ver moeten zijn, dan vlieg ik via een overstap op Abu Dhabi naar Kathmandu om daar rond 5 uur 's middags te landen in het land onder "het dak van de wereld'.

Voor nu: subha ratri (weltrusten)

1. San:
    13 april 2016
    Goede vlucht! Heel veel plezier en succes!
  2. Bert:
    You go sissy!
    Heel veel plezier op dit avontuur. Al doe je stoer je zal het vast spannend vinden.
    We hopen dat je vind wat je zoekt naast de prachtige ervaring. We zullen voor je duimen en wensen je het beste.

Hace fun! Xxx je broer en natas
  3. Maaike de vries:
    13 april 2016
    Heel veel succes en we lezen je verhalen wel
  4. Huub en Ria:
    lieve Heleen
    heel veel plezier en succes want nu gaat je avontuur echt beginnen hé!
  5. Laura:
    Lijkt mij wel leuk
  6. Manuela Smolders:
    14 april 2016
    Hoi Heleen, Fijne vlucht en veel succes ✈
  7. Daniela van Ernst:
    14 april 2016
    Heleen, heel veel plezier en succes daar! Geniet ervan!!